fun on wheels 1

Concentration

 

concentration

46 thoughts on “fun on wheels 1

  1. Toen ik de titel las, verwachtte ik niet deze foto, heel mooi gedaan, hoe woorden een beeld nog meer kunnen doen spreken. Prachtige foto Joke!
    Fijne avond,
    groetjes, Vanessa

  2. Bedankt voor je reactie Jokelief, laat ons dus elkaar maar wat troosten en op elkaar’s schouder uithuilen. Ten andere, jij hebt wel iets anders aan je hoofd ook nog… sterkte!

  3. Dag Joke, weer prachtige foto’s in z/w met mooie compositie, proficiat. Ik wens je een fijne maandag toe. Beste groeten van Luc.

  4. *zucht*
    Wat moet ik nu weer over deze schitterende foto zeggen Joke, ik val hier elke dag in herhaling… Nu ja, het mag gezegd worden: dit is weer een pareltje!

  5. Gemengde gevoelens bij de titel in combinatie met de foto. Straalt geen (zichtbaar) plezier vanaf. De foto vindt ik verder wel heel mooi met een knappe omzetting

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

