peony – pioen

pioenen-01

28 thoughts on “peony – pioen

  1. Goh Jokelief, als ik nu naar buiten kijk zie ik zo’n mooie pioen staan net zoals degene die jij hierboven knap op de foto wist te vangen!
    Hopelijk zal je weekend wat mooi ogen, heb je niet te veel pijn en kan je er toch een beetje van genieten… STERKTE!

  2. “prachtig”joke,, ik heb er van de week een gekregen en die lucht is zó heerlijk hé.
    ik ben helemaal in de wolken🙂

  3. Dag Joke, bij ons zijn die nog niet open. Je hebt er weer een artistieke foto van gemaakt. Ik wens je een fijn weekend toe. Beste groeten van Luc.

  4. De pioenroos is prachtig Joke, komt mooi los van de omgeving maar wat ik wel jammer vindt in deze foto is de mix met een andere foto die het beeld nodeloos drukt maakt. Voor mij geen meerwaarde

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

