through the window

Leuven-station

25 thoughts on “through the window

    1. Ja die is er wel lekker hé en overnachten kan je er inderdaad, maar voor mij niet nodig, 1 km van mijn huisje

      > Op 22-mei-2014 om 09:49 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

  1. streetfotografie is zeker boeiend om te doen, zal dit meer en meer mee uitpakken,je foto’s staan er hier ook weer super bij,is een soort van plaatjes maken waar nooit geen eind aan komt,grt,freddy

  2. Vingerafdrukken op het venster
    Ik denk dat poëzie iets is als vingerafdrukken
    op het venster, waarachter een kind dat niet kan slapen
    te wachten staat op de dag. Uit aarde komt nevel,

    uit verdriet een soort ach. Wolken
    zorgen voor vijfentwintig soorten licht.
    Eigenlijk houden ze het tegen. Tegenlicht.

    Het is nog te vroeg om nu te zijn. Maar de rivieren
    vertrekken alvast. Ze hebben het geruis
    uit de zilverfabriek van de zee gehoord.

    Dochter naast me voor het raam. Van haar houden
    is de gemakkelijkste manier om dit alles te onthouden.
    Vogels vinden in de smidse van hun geluid

    uit, uit, uit.
    © Herman de Coninck

    1. Goed gezien Jan, ze zijn nog volop aan het renoveren.

      > Op 15-mei-2014 om 20:20 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

