peace of mind

 

bloesem

Klik om te vergroten/click to enlarge

53 thoughts on “peace of mind

  1. Heb niet altijd de tijd om te reageren of te kijken. Gisteren was ik op een fototentoonstelling in Mont-Saint Aubert. Enkele mooie foto’s gezien. Maar als ik dan vergelijk met uw foto’s, Joke, dan zie ik het wel. Ook hier past alles weer in het prachtige plaatje, ook de achtergrond. Ook jij hoort zeker en vast thuis in het expositiehuisje op de prachtige heuvel van Mont Saint Aubert met al jou foto’s. Dan kom ik je als één van de eersten bewonderen…

  2. hoi Joke,
    hier ben ik terug van een tijdje weggeweest (had een blogpauze ingelast).

    wat een prachtig plaatje heb je gemaakt ! erg mooi! prachtig ook de zachte groene achtergrond.
    groetjes, Hilde

  3. Heel mooie warme kleuren en licht, prachtige foto Joke! Ook het lichtgroen op de achtergrond is heel mooi!
    Fijne avond,
    groetjes, Vanessa

  4. Hehe.. die reactie van Fluwijn verwachtte ik al.. ik had ook een foto van deze struik en toen schreef ie het ook!😀 Het is een prachtige bloeier hè, die viburnum.. en zo starend naar zo’n tak kun je wel peace of mind krijgen ja!
    Groetjesss!

    1. Oh.. die weet ik ook via de blogs.. ik hield ‘m eerst altijd voor een soort hortensia.. maar het blad is zo anders hè.

  5. ja dat krijg je wel bij deze mooie foto
    persoonlijk heb ik wel liever de bloemekes scherp en de blaadjes dan minder, maar hé wie ben ik😉

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

