bring me the shoes, dear

Surrender, Dorothy
Bring me the shoes, dear
Bring them to me
Bring them here, dear
Bring them

hondje-00

If you know what’s good for you
If you know what’s good
If you know what’s good for you
And your little dog, too

hondje-01

You’ll bring them here
The shoes, dear
The shoes
Bring them to me

hondje-02

If you know what’s good for you, dear
If you know what’s just good
If you know what’s good for you
And your little dog, too
You’ll bring them here

 

hondje-03
Bring them here
Bring them here
Bring them to me

@ Hannah Fury

hondje-04

53 thoughts on “bring me the shoes, dear

  1. ach wat een lief snoetje, zo’n tedere mooie foto’s
    ik denk dat het beestje in de schoen kan🙂

  2. Aha een paashondje
    en wat voor een
    een die jij super in beeld brengt!
    Voorlopig hou in mijn schoenen op een afstand!🙂
    Fijn Paasweekend.
    Gr.
    P-TER

  3. schattige foto’s nog een zeer jong pup blijkbaar…zeker bij de laatste lijkt hij te denken…laat me gewoon met rust🙂 inderdaad een nieuwe al dan niet tijdelijke creatieve lay-out. Heb nog geen tijd om eventueel bij “wordpress” te gaan experimenteren…De vergankelijkheid van het leven…men dient zijn eigen werk al eens kunnen vernietigen om het tot nieuw leven te wekken…bedankt voor je reactie en een fijn paasweekend

    1. Een heel fijn paasweekend! En experimenteer maar verder, hou ik wel van.

      > Op 19-apr.-2014 om 08:27 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

  4. Bij foto 1 komt de focus op de wenkbrauw en het scherpteverloop niet lekker uit de verf. Bij foto 2 mooi eigenwijs de focus op het snuitje alleen jammer dat de onderkant te krap is.

    Laatste foto van dit moppie vind ik prachtig en verder compliment voor het in bedwang houden van de witten

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

