on a Sunday walk

eenden

34 thoughts on “on a Sunday walk

  1. Heel mooi zo,n Gans Joke , volgens mij is deze over een maandje nog mooier van kleur, moi in beel gebracht….groetjes wim

  2. Die loopt te hoog op de poten om een eend te zijn.. het is een nijlgans!🙂 Over een tijdje zie je die met een hele sliert kuikens, want die krijgen heel vaak een heel groot nest! Je had ‘m goed dichtbij zeg.. dat lukt mij nooit.. daarvoor zijn ze te bang voor die loebas van mij hè!😀
    Groetjesss!

    1. Ja met zo een groot beest aan de hand waggelen ze al weg op voorhand🙂

      > Op 27-mrt.-2014 om 14:49 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

    2. Ja precies.. alleen zwanen.. die komen juist boos op ons áf.. maar dan dúrf ik weer niet te blijven staan om te fotograferen! hahaha!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

