tulpen

tulpen-1

tulpen

Klik om te vergroten/click to enlarge

43 thoughts on “tulpen

  1. ontzettend mooi in beeld gebracht Joke, de zwarte achtergrond voegt bij deze bloem veel toe.. compliment zo mooi scherp de foto,s zijn ..groetjes wim

  2. Deze staan binnen neem ik aan? Buiten heb ik nog geen tulpen gezien.. die zijn altijd het laatste aan de beurt van de bollen hè!🙂
    Maar heel mooi vastgelegd.
    En.. viel het mee in de MRI-scanner? en, nog belangrijker.. wanneer hoor je de uitslag?
    Groetjesss!

  3. de tulp komt van origine uit Turkije, en daar is hij door kruisen en overkruisen uitgestorven,
    de originele tulp, er is een beloning voor wie de echt Turkse tulp nog heeft:-)

    mooi joke,

  4. Het frêle wit knap tegen die donkere achtergrond gevangen Joke!
    En ik hoop dat je zondag even mooi zal ogen als je foto’s dat doen…

  5. Mooi met die achter ……………..Welke lens gebruik Je Joke ?? Ben ne moeilijke (vraag maar aan mijn vrouw) een bloem en enkel de voorkant je weet wel Zo stel ik mij vragen ………………….is dit fout ? Graag Jouw Rustgevende raad Groetjes Ben wel onder de indruk !!

  6. In sierlijk dunne witte lettertjes schrijf ik op je eerste foto, Joke…
    Blij je weer te zien.
    Is ‘t goed met je ?
    Lie(f)s.

    1. Ik stap voorlopig af en toe met de wandelstok van mijn moeder om een beetje uit de voeten te kunnen… Tijd brengt raad hé Lies, hoop ik toch

      > Op 15-mrt.-2014 om 18:08 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

