tulp – tulip

Voor ik vertrek naar de benauwte krijgen jullie nog een bloemetješŸ™‚

tulp

46 thoughts on “tulp – tulip

  1. Prachtige heldere details, schitterende foto Joke!
    Bij zo’n MRI scan heb ik mijn ogen al toe voor ze me er onder schuiven, anders voor mij ook wat te benauwd hoor.
    Groetjes, Vanessa

  2. Mooi inkijkje in het hart van de mooi gekleurde tulp!
    Ik lees dat je wel hĆ©Ć©l lang moet wachten op de uitslag van de MRI, da’s niet fijn! Ik wens je sterkte daarmee!

  3. De tulp kruipt uit haar schulp hihi, MĆ Ć r je hebt dat weer heel knap op de foto vastgelegd Joke!
    OT: is het nog te vroeg voor de uitslag? Ik duim voor je dat die positief mag zijn!

  4. Hopelijk valt t allemaal wat mee Joke, sterkte alvast !
    Mooie bloemetjes die je hier op je blog tovert de laatste dagen, geeft me n heerlijk lentegevoelšŸ™‚

  5. Sterkte Joke, zoals Jan schrijft het zit vooral tussen beide oren…als de uitslag maar positief is! Mooie macro

    1. Dank je, gelukt, uitslag pas begin juni, een beetje lang maar goed

      > Op 13-mrt.-2014 om 20:30 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

    1. Ja het is goed gelukt, oogjes dicht en gedacht aan bloemetjes

      > Op 13-mrt.-2014 om 20:14 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

    1. Amaai dat is niet leuk maar gelukkig alles goed. Ja de woordspeling is grappig!

      > Op 13-mrt.-2014 om 19:23 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

  6. Zo benauwd is het er niet Joke, benauwte zit tussen je beide oren en is puur imaginair. De bloem is heel mooi. Hopelijk moet je niet te lang in de wachtzaal, dat op zich is al heel vervelend.

    1. Ja juist, dat was de grootste ergernis… Oogjes dicht gedaan en gelukt

      > Op 13-mrt.-2014 om 17:07 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

  7. en deze is weer prachtig door zijn zachte kleuren. het fotograferen van bloemen gaat je heel goed af Joke!
    sterkte met de MRI! zelf vind ik het er erg benauwd in.
    groetjes, Hilde

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

