in the evening

 

reizen-01

Klik om te vergroten/click to enlarge

45 thoughts on “in the evening

  1. zalige foto met die reflectie!
    Ik zie jou ook zitten via het raampje.

    OT: ga eens proberen met die foto van Vinyl en de Rhodesian om de foto wat meer te satureren. Bedankt voor de tip!

  2. En wie komt daar in de rand van deze mooie foto piepen? Juist ja, onze begenadigde fotograaf!
    Fijne zondag Joke, de wind is wat geluwd dus ik hoop dat je er van geniet…

  3. Deed je nu net of je naar buiten fotografeerde of had die man het wel door dat je hem erop zette? Ik zou zoiets nou nóóit durven hé.. echt niet!😀
    Groetjesss!

    1. Ik denk dat hij het door had maar hij heeft niets laten merken (en ik ook niet…)

      > Op 15-feb.-2014 om 23:02 heeft mijn nikon en ik het volgende geschreven: > > >

  4. Op het eerste zicht lijt het de weerspiegeling van de man, maar er waren duidelijk meer lezers in de trein🙂. Knap gedaan Joke, ook mooi met jou erbij!🙂
    Een fijn weekend
    Groetjes

  5. Volgens mij worden we met de reflecties voor de gek houden. Of heb ik dat verkeerd als ik op haren let van de man?

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

