fascination

Wachten op een trein kan vervelend zijn, maar niet als je een fototoestel bij hebt dan zie je steeds iets wat de aandacht trekt en je bezig houdt, mij althans.

Nu zit ik gezellig in het café van het M museum mijn log bij te werken en mijn blogvrienden te bezoeken maar het stoort mij dat mijn fototoestel thuis ligt. Weeral een kans gemist om enkele snapshots te nemen.

Bij de schemering zitten twee mannen met prachtig grijs haar voor een raam te keuvelen. Als de ene zich voorover buigt, valt het licht van de lamp op zijn hoofd, wat een beeld om vast te leggen helaas….

reizen 02 (3)

Klik en vergroot/click and enlarge

34 thoughts on “fascination

  1. Heb diezelfde gedachten vaak als ik met Axel buitenloop.. als ik m’n camera niét bij me heb, zie ik het ene na het andere interessante.. maar als ik ‘m wel bij me heb neem ik soms nauwelijks een foto!😀
    Groetjesss!

  2. Begrijp helemaal wat je bedoelt🙂 behalve dan dat ik altijd terughoudend ben in het fotograferen tussen publiek.
    Prachtig lijnenspel trouwens in deze foto , enne , niet meer vergeten nu hoor !!😀

  3. Helaas, niets aan de doen, jammer voor jou en voor ons. Gelukkig had je in het station je fototoestel wel mee en kunnen we genieten van al dat moois

  4. Dag Joke, inderdaad altijd een fototoestel meenemen, zo verveel je je nooit. Prachtige foto van dit mooi station. Ik wens je een fijne avond toe. Beste groeten van Luc.xxx

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

