On their way home

Ethiopia (5)

Klik om te vergroten/click to enlarge

44 thoughts on “On their way home

  1. Het achterste meisje lijkt wel een beetje verlegen! En het voorste meisje vraagt zich misschien af wat die vrouw met het vreemde ‘oog’ doet. Die loopt al dagen rond door het dorp en ja hoor daar staat ze weer!!!😉

  2. Goh, bedankt meid voor deze en de vorige wel heel mooie foto’s! Niet alleen weet jouw klikvinger van wanten, je oog weet ook wat een goede cadrage is!

  3. Het zijn stuk voor stuk prachtige foto’s Joke!
    Ze spreken mij bijzonder aan, ik heb een pracht van een kleindochter uit Ethiopië. Ik respecteer wel de wens van mijn jongste zoon en schoondochter, die geen foto op het internet willen.
    Groetjes,

  4. de compositie is lekker eigenwijs en helemaal terecht dat je hier van het standaardregeltje afwijkt. Het oogcontact vindt ik wel wat jammer omdat de foto nu een beetje geregisseerd lijkt. Toch een treffende foto Joke

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

