encounters

mensen

48 thoughts on “encounters

  1. ik zie enkel een superklein fotootje. ook door er opte klikken krijg ik het niet groter, vreemd ???? Is dat enkel op mijn scherm?
    ik kom morgen nog eens piepen.
    groetjes, Hilde

  2. Bevroren in het beeld, of liever op de foto genomen door een begenadigd fotograaf!
    Fijne dag nog Joke en bedankt voor je bezoekjes, je doet er me plezier mee…

  3. Mooie straatfotografie! Heel knap gedaan met die dame (of heer) in de achtergrond die in de tegenovergestelde richting wandelt.
    Fijne dag Joke!
    grtjs, Vanessa

  4. …wat een fotogeniek figuur Joke…moet je even …ssssst doen, zodat hij verwonderd recht in de lens keek…maar zo is het ook mooi hoor…groetjes van rené

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

