train graffiti

 

trein-graffitiKlik foto om te vergroten/click image to enlarge

36 thoughts on “train graffiti

  1. Hoi Joke .Deze treintjes, hadden ze eens moeten spuiten .en dan vind ik het er beter uitzien ..goed verwaarloos toch met die graffiti er op… het oogt helemaal niet .. maar leuk gemaakt hoor.. . gr Cees

  2. vaak ben ik met onze hond Laini aan de wandel langs de spoorbaan (daar loopt nl. een veldweggetje). en geregeld komen er treinen voorbij bespoten met zulke kleurijke graffiti en dan denk ik ‘hé, dat zou een leuke foto opleveren’. Die van het spoor zijn waarschijnlijk niet blij met deze uitspatting van creativiteit, maar het is mooi voer voor fotografen.
    groetjes, Hilde

  3. Dag Joke, ik vind graffiti heel mooi maar niet op trein wagons, je hebt er een prachtige foto van gemaakt. Ik wens je een fijne maandag toe. Beste groeten van Luc.

  4. Met de foto is niks mis, Joke, maar met die grafitti des te meer.
    Ik heb in principe niet zo gek veel op grafitti tegen, maar het kan wat mij betreft niet overal en het mag toch zeker wel wat bijdragen aan de verfraaing van de omgeving. En dat laatste is helaas hier en op veel andere plaatsen niet het geval.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

