little white hat

paddenstoel

44 thoughts on “little white hat

    1. Ah, nog ‘erger’🙂. Ik heb veel waardering voor je kwaliteiten als fotograaf. Ga alsjeblieft niet te ver weg bij ‘laten zien wat je ziet’.

  1. zeer fragiel en teder
    mooi!
    je hebt nu zoveel mooie foto’s dat ik niet meer weet wat ik zou willen tonen op mijn guest post!
    l’embarras du choix
    ik ben morgen naar Frankrijk voor een dagske maar, de komende dagen bekijk ik het nog eens
    anni

  2. geachte🙂 uw nikon en de foto die u nikon en u samen hebben gemaakt, heb ik uitgekozen als afbeelding van de week uw foto staat op mijn blog vermeld .m.v.g hans stellingsma

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

