a small visitor

paddenstoel

Klik op foto om te vergroten/click image to enlarge

30 thoughts on “a small visitor

  1. Die kleintjes zijn dikwijls het mooist van al. En het smakelijkst van al in geval van de eetbare varianten.

    OT: ik vrees dat je gelijk hebt, ik heb ook van de chocoladefontein geproefd. Een stukje of 3 fruit maar: appel, banaan en druif.

  2. Klein is ie zeker, en eetbaar ook al niet… Mààr: hij heeft wel een goed doel en dat is jou er weerom een knappe foto van te laten schieten!

  3. Prachtig, Joke! Het is mij de afgelopen tijd een paar maal overkomen dat ik pas op de computer zag dat er een klein insect op een paddenstoel zat. Terwijl ik ‘s zomers toch altijd zo scherp ben op insecten … 🙂
    Goed weekend verder, knap je al wat op?

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

