seagull

De zeemeeuw bleef rustig zitten, ik mocht haar vrij dicht benaderen.

zeemeeuw

31 thoughts on “seagull

  1. Ik zie de meeuw denken : “Straks komt er wel eentje met één of ander versnaperingetje en dan neem ik er wel mijn deel van…” zachte mooie rustgevende kleuren. Een goeie poster voor in mijn living.

  2. De zachte kleuren van deze foto zijn erg mooi, Joke. En de dam op de achtergrond kadert het beeld mooi in.
    Ik zie het de meeuw denken ; “Daar heb je Joke. Van haar hoef ik niet bang te zijn.”
    Groetjes !

  3. Nu steek je me de ogen uit.. die beesten gaan voor míj altijd meteen op de vlucht!😀 Het wordt al een running gag onder de zussies..!😛
    Jij hebt ‘m er in ieder geval mooi op ja!
    Groetjesss!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

