bees @work

 

De familie van de bijtjes druk aan het werk op de lavendel.

lavendel lavendel-01

30 thoughts on “bees @work

  1. De knapste natuurfoto’s blijven elkaar hier opvolgen. Je weet het spel van licht en kleur optimaal te benutten, Joke. Een hele eer voor deze bijtjes en hommeltjes om door jou gefotografeerd te worden.

  2. Vreselijk dat ze met uitsterven bedreigd zijn, maar heel misschien kan het tij nog keren… Fijn weekend meid, hopelijk zonder lichamelijke of andere problemen!

  3. Dit is nu echt zomer …. zoemens ZZZZzzzz en die heerlijke geuren en kleuren van de lavendel.
    weer heel mooi Joke🙂 Fijn weekend

  4. Oh..deze vind ik wel heel mooi!
    Groetjesss!
    ps. Joke..ik snap je reaktie bij mij niet zo goed..wat bedoel je met dat diëten?

    1. Kan ik goed geloven dat je het niet begreep, ik begreep het ook niet, ben even gaan kijken: NIET diëten maar dieren (dat woordenboek hee!)🙂

  5. Voor de bijen en andere bestuivers is het hard werken momenteel. Het heeft jouw weer een paar mooie foto’s opgeleverd waar je in de warmte waarschijnlijk betrekkelijk weinig hebt hoeven doen. En zo hoort het ook. 😄

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

