anthriscus sylvestris-fluitenkruid

fluitenkruid

29 thoughts on “anthriscus sylvestris-fluitenkruid

  1. mooi kruid dit fluitenkruid

    OT: als ik thuis problemen zou krijgen omdat ik foto’s van mooie meisjes maak zou ik al veel problemen gehad hebben, hoor. De jonge dames in mijn badmintonclub zien mij ook graag, ik krijg steevast een zoen of een knuffel wanneer ik ze ontmoet. Maar ik had vroeger een goede vriend die altijd zei: “1 vrouw, 1 God”. En ik geloof daar ook wel in, ik ben 26 jaar met dezefde vrouw getrouwd en heb nooit een scheve schaats gereden. Niet fysiek ook niet mentaal. Ik weet waar het goed isšŸ™‚ Margaux in de foto is trouwens maar 16 jaar en dat is ook heilig voor mij. Kinderen zie je graag, je doet ze geen kwaad.

    1. Weet ik Peter, je ziet op de foto’s van de badminton dat je geliefd bent bij de mensen en de jeugd, tof toch! Je hebt charisma en dat trekt mensen aan, ik zou je ook een knuffel geven als ik je zie, dat is dan van een ietwat oudere ‘dame’ maar wij hebben ook nog onze charmes, mijn geest is 18šŸ™‚ Ik plaag je graag een beetje….

  2. Een prangende vraag voor jou lieverd: fluit het fluitenkruid dan? *wink, big smile*
    OT: gaat het al wat beter met jou, zijn de problemen overwonnen? Ik hoop het en duim daar ook voor!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

