papaver – kollebloem

klaproos-1

40 thoughts on “papaver – kollebloem

  1. Mooie foto.De laatste maand heb ik me wat bezig gehouden met klaprozen.Ik wist niet dat er zoveel verschillende soorten bestaan.Je foto is oprecht goed geslaagd.

  2. De kollebloem…. lang geleden dat ik deze benaming voor de klaproos nog hoorde of las!
    Laat Uilenspiegel nu alleen
    Alleen wat kollebloemen schenken
    Laat Uilenspiegel nu alleen
    Alleen aan niets dan Nele denken (…)
    © Lous Neefs
    Fijne nieuwe dag en dito week meid!

  3. Eigenlijk is deze papaver of klaproos mijn lievelingsbloem.Ze komt uit het niets,soms jaren later als een plekje beroerd wordt komt ze tot leven.Een klein wonder is ze.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

