a walk through the city

te-voet-1

29 thoughts on “a walk through the city

  1. Relaxt ziet het eruit, met die broek en sandalen..maar kan natuurlijk best zijn dat die wandelaar heel gehaast liep!😀
    Groetjesss!

  2. Sterke foto Joke ! Knap gezien van de fotografe😉
    Sorry dat ik het hier wat laat afweten de laatste tijd maar ik maak dat wel weer goed. Het is hier nogal druk geweest de laatste tijd en dan bedoel ik niet op fotografiegebied hé🙂

    1. Het is bij mij ook krabbelen, nieuwe vloer laten leggen in juli, dus een hele living leeghalen meubelen, vast tapijt🙂 En de maand augustus wordt al helemaal te gek

  3. Op dergelijke foto’s ben ik gewoonweg verzot: ze zetten je verbeelding hard aan het werk hé. Bovendien vind ik de compositie meer dan geslaagd! Fijne, hopelijk wat zonnige zondag meid…

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

