a mini

op-de-fiets-1

30 thoughts on “a mini

  1. Ooh..weet je wat écht grappig vind? ik dacht dat die fietser grind opgooide met zijn achterwiel, helemaal over die wandelende dame heen..kan helemaal niet..zijn stoeptegels waar ie oprijdt.. dat is ook een reflectie van iets op het glas of zo hè hahahaa! Echt heel gave foto waarin je steeds weer nieuwe dingen opvallen. Heel knap gezien!
    Groetjesss!

  2. Je moet er maar oog voor hebben én een snelle klikvinger: een bijoutje van een foto meid!
    En ik hoop dat je weekend een even mooi bijoutje zal zijn…

  3. Mooie foto, de lijnen en de weerspiegeling doen het hier heel goed.
    Ik geloof, dat ik toch maar beter in een rustig tempo een stukje kan wandelen dan dat ik me op zo’n vermoeiend fietsje waag. 😉

  4. 40 jaar geleden had ik ook zo’n fietsje, ik hoorde de mensen toen denken, komt er een circus naar de stad?
    Nu is het heel gewoon en levert het een mooie foto op.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

