under the square

op-wandel-1

37 thoughts on “under the square

  1. Onderweg naar alleen-zijn

    baasje met een kleine hond en grote boodschappentas
    zoals bijna iedereen
    altijd samen alleen
    eenzaamheid wordt zelden gezien zonder vergrootglas

    Een knappe foto die tot de verbeelding spreekt, Joke!
    Lenjef

  2. Ik weet niet waarom, maar ik vind dit persoonlijk een schitterende foto… hij zet je verbeelding flink aan het werk, heel intrigerend is dit!

  3. soort fotografie die me altijd erg aansprak Joke… je moet eens een kijkje nemen op mijn blog bij de pagina “straatfotografie” misschien iets wat je aanspreekt?

    1. Ik heb al foto’s van jou gezien van je straatfotografie, die waren altijd super. Ik ga zeker een kijkje nemen, met mijn ogen dingen opnemen. Alles een beetje OK? Groetjes

    2. Ja hoor Joke ziekte onder controle! Nog één jaar en “statistisch” genezen…. al betekend dat op zich erg weinig natuurlijk!

  4. Eén miepje over het hondje dat met het koppie verstopt zit en de voet achter de trapleuning. Verder vindt ik ‘m bijzonder prettig wegkijken. Mooie lijnen en vlakken en tevens mooi dat dit doorbroken wordt door de persoon die door de foto wandelt

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

