plowed field

geploegde-velden

klik en vergroot – click and enlarge

40 thoughts on “plowed field

  1. Leuk perspectief en vooral een goeie keuze scherptediepte, MJ. Die keuze maakt het beeld juist zo aantrekkelijk volgens mij.

  2. Vraag en aanbod

    de mens
    kleurt de oude aarde
    naar zijn eeuwig hebzuchtige en wispelturige wil

    bemeste grond die straks voor het oog verdwijnt
    wanneer een frisgroene wiegende zee verschijnt

    voedsel
    voor steeds meer monden
    zolang het winstgevend is valt de hongerstillende machine niet stil

    Ik kan de commentaren alleen maar beamen, Joke.
    Lenjef

  3. reuzenslangen😉 normaal iets onopvallends in een zeer geslaagde compositie en visie geplaatst en een nieuwe wereld opent zich. Een heel goede blik heb je hiervoor gehad…fijne week

  4. Fijn dat je er weer bent, het was zo stil hier bij jou.

    Ik heb ook al geprobeerd van zo’n foto te nemen, mij lukt het niet zo goed

  5. Dit is weer een prachtplaat, waar in mijn ogen alles aan klopt: mooie lijnen in een fraai landschap, en dat alles vanuit een mooi standpunt en een scherptediepte om van te dromen.

  6. Dit zijn diepe voren het lijkt wel een bonbonbloc 😉
    Door het standpunt krijgt dit landschap een aparte dimense. Heel creatief.

  7. Oehh..komt me bekend voor..ik was tijdens het Hemelvaartsweekend ook in de Ardennen! Mooi standpunt van waaruit je deze foto nam!
    Groetjess!

  8. Prachtfoto. Erg mooi hoe deze foto door lijnen en kleuren wordt doorgesneden. Lekker dicht bij de grond en de horizon hoog is het perfecte standpunt voor deze foto. Mooi werk Joke

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

