magnolia

magnolia magnolia-01

klik en vergroot – click and enlarge

30 thoughts on “magnolia

  1. Net zoals Geert hou ik erg veel van Magnolia’s, je hebt ze hier mooi in beeld gebracht Joke, en ze zijn inderdaad veel te vlug uitgebloeid.

  2. een van de mooiste lente bloemen, jammer dat ze vaak zo snel beschadigd en bruin zijn
    heel moeilijk altijd om daar een gaaf exemplaar van te vinden, prachtige overzicht en detail foto

  3. zo kunnen we iets langer genieten van deze prachtige boom, spijtig genoeg is hij zo snel uitgebloeid en dan helpen foto’s wel. Een wondermooi gedicht heb je geplaatst op mijn logje over de paardenbloem. Fijne zondag

  4. prachtig zijn ze hè? alleen als het geregens heeft en er liggen uitgebloeide bloemen op de grond, dan zijn ze spekglad… merkte ik laatst😉

  5. Jammer dat ik hem niet kan ruiken.
    Prachtig is hij! Groetjes Cristien.

    ps. wanneer??? 😄 Gezellig

  6. Spijtig blijft die niet het hele jaar door bloeien, zeer mooie bloemen, mooi in beeld gebracht. Ik wens je een fijne avond en zondag toe. Beste groeten van Luc

  7. Sorry Joke, maar ik had niet gezien dat jij ook foto’s had geplaatst van Magnolia’s, ik dus ook…..dat is toch wel toevallig he? Jou foto’s zijn prachtig hoor.

  8. Ik vind dit zelf één van de mooiste struiken en bloemen die er bestaan, dus je hebt me met deze mooie foto’s plezier gedaan!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

