container special

Waals-Brabant

klik en vergroot / click and enlarge

40 thoughts on “container special

  1. Made in….

    containers brengen goederen mee van over zee
    gemaakt in verre landen
    door goedkope handen
    van mensen die vaak behandeld worden als vee

    De foto roept vele vragen op, Joke!
    Knap in beeld gebracht!
    Lenjef

  2. Doet me denken aan een verhaal van m’n neef, die op z’n gps in de Ardennen naar een dorpje op weg was..en bij zoiets uitkwam, terwijl de dame van de gps triomfantelijk zei: ‘u hebt uw bestemming bereikt!’ hahahahahaa!
    Wel heel gave foto!🙂
    Groetjesss!

  3. Met een beetje fantasie stel ik mij voor dat die containers op eigen vervoer de stad zijn ontvlucht. En nu staan ze daar, in die weidse natuur en zeggen tegen elkaar met opgetrokken wielen: “hier gaan we nooit meer weg!”

  4. Precies op de scheidslijn van licht en schaduw staan deze containers niet te erg disonant te zijn in het weidse landschap.
    Goede compositie.

  5. Mooi joke, een heel speciaal beeld. Ik veronderstelde eerst dat deze containers op vrachtwagens stonden en vervoerd werden.
    Doch bij nader inzicht zou ik dan de cabine van de truck’s moeten zien.

  6. Wat een speciale foto, hier moet je méér dan één keer naar kijken!
    Zoals je ziet ben ik er terug, moe maar voldaan van al de cultuur die ik in Engeland heb opgesnoven.
    Van nu af aan kom ik hier elke dag weer van je mooie blog genieten en ik hoop dat jij van de hele komende dag ook genieten kan!

  7. Nu voeren mijn vrouw en ik hier nu al dagen lang discussie over welk groen we nemen voor de schildermuur in onze douchekamer, nadat we een niet zo gewenste bleke, naar de gele kant toe, muurtegel kozen. (in het vervolg zou ik bij mijn eerste keuze blijven, maar onder druk van onze vloerder …). Bleekgroen, donkergroen, flashy, olijf. Ik ga en blijf bij levendig olijfgroen, waarmede we onze kleine, wat foute keuze van onze douchetegel weer vlot trekken.

  8. Dag Joke, dit is een topper, dat heb je weer mooi gezien. Ik wens je een fijne dag toe. Beste groeten van Luc.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

