blue

 

bos-hyacint

 

BLUE

 

Tuinen-van-Hoegaarden02

 

 

33 thoughts on “blue

  1. Joke wat vervelend dat je bij mij alleen met google in kon loggen dat was niet de bedoeling waarschijnlijk heb ik iets doms gedaan ,zou je het nog een keer willen proberen ik hoop dat ik het hersteld hebt,sorry voor het ongemak maar dat was echt de bedoeling niet.bas

  2. En blauw zijn ze, wat heb jij die kleur knap op je foto’s weten te vangen…
    Het is eindelijk lente hé, een goed seizoen voor fotografen!

  3. Heel mooi dit blauw Joke kleurt mooi met met groen,toch vind ik de eerste macro het mooist ..groetjes wim

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

