Leffe, Duvel, Kriek

restaurant-grand-cafe

35 thoughts on “Leffe, Duvel, Kriek

  1. Oei Joke voel mij in mijn g………………………..gebeten Duvel Thats it !!! Kan mij niet voorstellen iemand met een beetje smaakgevoel !! Die hoeft niet of toch ?? Ben benieuwd !! Groetjes en smakelijk !!

  2. Dat ziet er goed eet..
    ze genieten ervan, een heerlijk geserveerd en gekozen maaltijd en van elkaar, ze hebben geen oog voor jouw..
    mooie compositie heb je ervan gemaakt…

    gr. Nieske

  3. Voor mij een Duvel Joke, een zeer mooie en scherpe foto, proficiat. Ik wens je een fijne maandag toe. Beste groeten van Luc.

  4. Mooi beeld, lijkt me een plekje waar het in het juiste gezelschap goed toeven is.
    De Duvel laat ik op dit tijdstip nog graag even voorbij gaan, maar een Kriekske sla ik niet af. Proost!

  5. ik geloof dat je de gade hebt gevonden om meer in de straatfotografie te duiken en ‘toeval’ treffers neemt .
    Er zitten doordenkertjes bij mooi !

  6. Ontelbaar zijn de bieren uit Belgie :-))
    Als ik ze allemaal ga proeven lig ik onder tafel hahahaa.
    Proost op een fijne zondag Joke

  7. Leffe Blond is wel lekker, maar misschien nu ook al te zwaar. Van Duvel krijg ik hoofdpijn en Kriek kan alleen op een warme zomernamiddag in de tuin.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

