plastic and glass

flowers

38 thoughts on “plastic and glass

  1. Een foto waar je even bij stil staat en naar blijft kijken.
    Het heeft een bepaalde aantrekkingskracht. Knap werk, Joke.
    Fijne zondag.
    gr.
    Ton

  2. Dag Joke, prachtig contrast tussen de twee, in zwart wit geeft die foto nog meer effect, gewoon prachtig. Ik wens je een fijne zondag toe. Beste groeten van Luc.

  3. Wat een intrigerende foto, ik kan maar niet uitvissen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen Joke… knap!
    En vandaag zal je echte bloemen kunnen zien want het wordt een echte lentedag (hoop ik).

  4. Ik heb een tijdje zitten kijken naar deze foto. Bijzonder creatief zoals je dit in beeld hebt gebracht.
    Heel gedurfd in z-w maar het past hier perfect. Zelf heb ik altijd moeite met z/w misschien toch maar eens een poging wagen😉
    fijne zondag.

  5. mooie compositie. een foto waarbj je je afvraagt ‘hé, waar is die genomen en wat stelt het eigenlijk voor?’
    fijn WE, groeten Hilde

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

