Zomer-gem

 

Zomergem

30 thoughts on “Zomer-gem

  1. Veel ‘gem’ maar weinig zomer hé Jokelief, ook al is het dan al zomeruur, zelfs de lente komt er niet aan…
    Leuke opmerking van Ludwig; Waar-schoot je die mooie foto? Hihi.
    Bedankt voor je fijne reacties bij mij, blij dat je die postkaarten mooi vond. En ik hoop dat dit lang Paasweekend even mooi voor jou was en is!

    1. Eigenlijk ben ik opgegroeid in de bossen van “Ronsele”…deelgemeente van Zomergem…deze namiddag maakte ik er nog een grote wandeling.

  2. Haha..ik zal maar geen foto’s van Winters-wijk geen plaatsen zeker? hahahahaha!
    Maar dit is wel een heel mooie foto..niet zomers, maar wel warm!😀
    Jij ook een vrolijk Pasen hè!
    Groetjesss!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

