Giraffe in the city on a lazy Sunday afternoon

giraffe

32 thoughts on “Giraffe in the city on a lazy Sunday afternoon

  1. Mooie foto van het beeld van de giraf Joke.Ik vind dat hij daar wat verloren staat.Zet hem tussen bomen dan zal hij levensechter lijken en er meer thuishoren.

  2. …het is ‘in’ deze tijd, het nabootsen van dieren allerlei en neerplanten op plaatsen waar ze helemaal niet thuishoren…het is een foto Joke en jij geeft dat mooi weer… mij hoor je niet zeggen dat het kunst is…buiten de lange nek heeft het beeld weinig gemeen met een echte giraffe…groetjes van rené

  3. Aha..de Giraf tussen de Bomen..van Henk Visch! die valt daar echt goed op hè!😀
    Hij staat op een schitterende plek en het mooie is (vind ik) dat je ‘m ook best uit beeld kunt houden als je dat liever wilt wanneer je een foto maakt van de Nieuwe Haven. (maar ik neem ook meestal mét..omdat ie zo leuk is haha)
    Groetjesss!

  4. Nu nog een bankje om daar te zitten😉
    of toch maar bovenop z’n kop zoals Dikkertje Dap … spelen op zondag🙂
    Ik vind het een origenele foto en goede compositie.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

