fietsende eendjes

fietsende-eendjes

41 thoughts on “fietsende eendjes

  1. Komt best dicht bij het beeld wat wij regelmatig onder water zien. Er ligt heel veel troep in het water en de meeste mensen hebben er geen idee van!

  2. grappig! Vooral omdat eenden peddelen net zoals wij op onze fiets trappen!
    Als overtuigd fietsen… vind ik het wel heel jammer dat iemands fiets zo verloren gaat!

  3. Goed gezien Joke en misschien is het weer reen gestolen fiets die men in het water dumpt na gebruik..Het moet je maar overkomen hé en een fiets is niet meer goedkoop

  4. Dag Joke, ik denk dat de fiets een beetje te groot is voor de eendjes, je hebt dat weer goed opgemerkt. Prachtige foto. Ik wens je een fijne avond toe. Beste groeten van Luc.

  5. Eigenlijk is het om te janken dat er weer eens een fiets is weggeflikkerd in de openbare ruimte, maar het heeft jou hier in combinatie met de de eenden wel weer een erg mooie foto opgeleverd.

  6. nu snap ik het , ik keek eerst naar de eendjes , daarna zag ik pas de fiets …. dus vanaf nu fietsen alle eendjes in het water

    Maar nu serieus …. kan men niet gewoon zijn afval brengen daar waar het moet zijn

    1. Dordrecht is mijn geboortestad en naar mijn beste weten is er géén universiteit hoor! Er is wél veel vandalisme en er lopen ook veel fietsendieven rond..dit lijkt me een gevalletje ‘lol op zaterdagavondlaat’..niet voor de eigenaar van de fiets (die ‘m netjes op slot zette..het slot zit er nog om!) maar voor degenen die blijkbaar zo de pest in hadden dat het ding op slot stond dat ze ‘m maar in de haven gooiden. Het zijn helaas niet alleen studenten die dat soort dingen denken te moeten doen!
      Neemt niet weg dat dit een dijk van een foto is!🙂
      Groetjesss!

    2. Oei verkeerde info ontvangen!
      Het is in ieder geval een mooi stadje en ik kom er zeker nog eens terug als het ‘echt’ lente is!
      Heerlijk kuieren moet dat zijn.

  7. De natuur zoals hij zeker NIET moet zijn, het contrast kan niet groter zijn, mooie foto Joke. Hopelijk zal dit beeld zijn effect niet missen, gooi de rommel waar ze thuis hoort, op het containerpark en niet in de natuur.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

