laat ze maar schijnen…de zon

bloem

29 thoughts on “laat ze maar schijnen…de zon

  1. De zon is er soms maar het is bere koud hier.
    Gelukkig laat jij hem voor ons een beetje schijnen.
    Mooie opname, groetjes Cristien.

  2. Ooooo fantastisch, je bent er weer lieverd! Wat heb ik jouw mooie logjes en dito foto’s gemist…. Ik hoop dat je van nu af aan weer regelmatig zal bloggen en me verblijden zal met streepjes lente of andere onderwerpen die jij zo knap in beeld weet te brengen! Fijn weekend meid, ook al zal het weer zonder zon én met natte sneeuw zijn…

  3. Ze komt hier op het eiland zoveel voor dat het bijna een nationale plant is maar ze is niet endemisch maar ingevoerd. Ik geloof dat ze de officiële bloem van Hawaï is🙂

  4. prachtige bloem en schitterende kleur, wat verlangen we allemaal naar lente weer🙂
    maar het is nog verschrikkelijk koud, er komt geen eind aan deze winter

    fijn weekend, Bram

  5. Ik kan me hier even verwarmen aan de mooie kleuren en de gele stamper.
    Verder is het het beste om binnen te blijven want het is zooooooo koud buiten.

  6. Inderdaad Joke we zouden er alles aan doen om ons zelf op te peppen en jouw mooie hibiscusbloem doet ons dan toch weer even dromen en hopen dat die lange winter eindelijk voorbij is.De zon die even vanmorgen scheen is hier ook verdwenen en de gure oostenwind snijdt door merg en been.Volgende week ga ik weeral kamperen hopelijk is het paasweekend eindelijk zachter en droger.Hoop doet leven.

  7. Mooi Joke, ik kan ook niet anders dan aan de zon denken bij het zien van deze prachtige bloem. Nu nog hopen dat die winterellende eindelijk voorbij is.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

