gaan we een partijtje …. ?

 

boksen

32 thoughts on “gaan we een partijtje …. ?

  1. Mooi… zelf ben ik met het idee aan het spelen om een reeks te maken rond dat onderwerp omdat ik nogal van de bokssport hou en dit makkelijker gaat met onderwerpen die je aantrekken of een connectie mee hebt…🙂

  2. Ik ben wel een beetje huiverig voor een linkse directe…!
    Dus laat deze kelk aan mij maar voorbij gaan!
    Fijne zondag, Joke.
    Gr.
    Ton

  3. Je mag het me niet kwalijk nemen Jokelief maar ik neem de handschoen niet op hoor! *wnk, big smile*
    Wat ik wel wil doen is jou een schitterend zondagje toewensen, zonder uppercuts, is dat ook goed?

  4. mooie product foto van in dit geval een handschoen,
    wie de schoen past trekke hem aan🙂 maar ik laat nu even mijn beurt overgaan🙂

  5. ………. Veel te jammer om deze nieuwe bokshandschoen te beschadigen😀
    Knap in z/w met veel details.
    fijn weekend

  6. Zeg me waar en wanneer🙂
    Mooi zwart/wit, uitgebalanceerde grijsgradaties, daar hou ik van. Als ik nog dezelfde mening ben toegedaan na de eerste mep….

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

