tel jij soms je knopen?

knoop

36 thoughts on “tel jij soms je knopen?

  1. creatief met hout , touw, ketting en prikkeldraad, maar het is in ieder geval gesloten, dat mag duidelijk zijn🙂
    goed gezien en leuke foto Joke

  2. Niet ieder moment is passend om definitieve knopen door te hakken. Soms zie je de oplossing van het probleem niet en dien je noodgedwongen jou toevlucht te zoeken tot wat oplapwerk, “een beetje prutsen”, zou mijn vader zaliger het genoemd hebben, om wat tijd te winnen. Eéns komt de dag, dat je de vaste intentie hebt om het probleem van de baan te helpen, desnoods met bekwame hulp.

  3. …hahaha laat het nu toeval zijn Joke, ik heb ook een koord met knopen klaar staan voor één van volgende dagen…dat afspanningswerk is altijd fotogeniek hé…groetjes van rené

  4. Wat een leuk kleurtje hebben die paaltjes om. Het zijn paaltjes met smaak🙂
    Knopen tel ik niet … maar als ik een trap moet doen, tel ik wel elke tree …

  5. ahh ja joke je weet maar nooit waar je der een vergeten bent:-)
    whahahaha
    wanneer gaan we weer eens de buurt onveilig maken bij jou??

    en knoopjes leggen;-)

    xxx

    1. Van zodra mijn heupje wat beter is en jij dat mag van de dokter, is dat al 6 weken? Aja ongeveer toch geloof ik. Na de vuile sneeuw die op komst is in het weekend!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

