Oud en nieuw

 

Dennenappels

 

katjes van de zwarte els

 

 

 

 

 

42 thoughts on “Oud en nieuw

  1. Ik verwelkom samen met jou de nieuwe lente ! Ik heb ondertussen met veel plezier jouw vorige foto’s bekeken, zonder er evenwel een reactie erbij te schrijven. Even terug wat op krachten komen !

  2. Oud en nieuw in knappe foto’s gevangen zoals we dat van jou gewoon zijn…
    Fijne zondag Joke en daarna een even fijn weekje gewenst!

    1. Ja maar ik moet ook weer omhoog en dat is een gedoe, pffff!
      Ik heb goede hoop er staan een paar hier in de tuin maar ja ik languit Mika er boven op dat wordt feest.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

