alleen op mijn bankje

horst1

45 thoughts on “alleen op mijn bankje

  1. een prachtige foto Joke..

    mooie kleuren, het hellende landschap en die boom met het kapelletje (?) mooi in het hoekje…

    alleen op een bankje, lijkt me hier best aangenaam

    groeten

  2. Ja, zou nog leuk zijn ook, jammer dat het verweg is, en ik met die beperking zit. Ander kwam ik af om te keuvelen onder ‘de boom’😉

  3. Goh… hier wordt ik wel eventjes stil van, wat een knappe foto is dit. Zo eentje om er jezelf in te verliezen en te dromen dat je er zo maar binnen kan stappen!

  4. Dag Joke, heel mooi gelegen dit kapelletje van Sint-Pieters-Rode zo midden in het groen. Prachtig in beeld gebracht. Ik wens je een fijne vrijdag toe. Beste groeten van Luc.

  5. Mooie helder foto die mij nog meer naar de lente doet verlangen, gij stoute meid !
    Zo wil iedereen op uw bankje komen zitten.
    Ik wil ook wel komen, maar dan met een goed flesje wijn, en ergens een mini BBQ’tje..misschien😉
    Zou ook een heerlijke foto zijn met blad aan de boom, mijn gedacht..

    1. Ik zal een BBQ’tje en iets om erop meebrengen, jij een drankje Zal er eentje maken met bladeren aan de bomen, maar dat vraagt nog even geduld🙂

  6. och joke, da’s nog hélemaal niet zo verkeerd,🙂
    ik heb daar eens heel gezellig met een stel leuke meiden gezeten,
    vergete ik nooit meer,
    kunnen we in het voorjaar ook wel weer eens doen:-)
    ace zal het daar ook leuk vinden:-)

    xxx

  7. Mooie foto, die naar het voorjaar doet verlangen.
    Mooi plekje ook. Als ik nog eens in de buurt kom, dan wil ik daar best even naast je komen zitten om te genieten van het uitzicht. Maar alleen als het mag natuurlijk … 🙂

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

