van uit mijn zetel

bomen

46 thoughts on “van uit mijn zetel

  1. het viel mij ook op dat er zoveel vogels hoog in de takken zaten,
    ze vonden de weg niet in de mist denk ik😉
    grtjs…..

  2. De laatste weken was het geen pretje om de baan op te gaan, dan kun je niets anders dan je zetel opzoeken en hopen op beter weer. Het pleit voor jou Joke dat je zelfs in de zetel je Nikon bij de hand hebt.🙂

  3. …gelukzak Joke…een paar honderd meter verder dan mijn slaapkamer raam zie ik het hele administratie gebouw van de belastingen…nogal frustrerend…groetjes van rené

  4. Wachten op warmte

    hoog op een dun wiegend twijgje in de vrieskoude lucht
    zitten vogels hongerig te wachten
    op warmere en kortere nachten
    de dagen lengen en toch vliegen ze voorbij als een zucht

    Heel mooie foto, maar voor vele vogels een moeilijke periode, Joke.

    Lenjef

  5. Dag Joke, je zetel staat juist op de goede plaats, prachtige foto Joke. Ik hoop dat alles ok is met je? Ik wens je een fijne dag toe. Beste groeten van Luc.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

