etalage

etalage

45 thoughts on “etalage

  1. Een mooie terugblik op de kindertijd in een al even mooie foto gegoten Joke!
    OT: hield jij je ook recht met dit weertje? Ik hoop het en ook dat je van de winterpracht een beetje genoot… al was het dan lekker warm vanachter het raam zoals ik *wink, big smile*

  2. Ik kan mij voorstellen, dat een hoop kleine meisjes met hun neusje tegen de winkelruit aangedrukt staan, om naar al dit moois te kijken Joke. Een mooie opname met die pasteltinten.

  3. Het is lang geleden dat ik hier voor het laatst een foto aantrof die me niet echt aansprak, maar nu is het dan toch zover. Smaken verschillen gelukkig, anders zou het ook maar saai worden … 🙂

  4. Kan de reacties begrijpen ik weet in eerste instantie ook niet wat ik er mee moet.
    Het mooie is de foto blijft mij toch aantrekken en ik zie steeds meer en nu geniet ik er van het heeft iets uit mijn jeugd in de jaren 50😉

    Frans

  5. Dag Joke, een leuke etalage die wel je aandacht heeft getrokken, prachtige foto. Ik wens je een fijne avond toe. beste groeten van Luc.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

