afremmen voor de landing

eend

78 thoughts on “afremmen voor de landing

  1. Van panning gesproken ! Prachtig resultaat Joke. Je moet soms wat geluk hebben maar je moet het ook nog zien natuurlijk en de techniek beheersen. Mooi werk !

  2. Dag Joke
    Ik ben misschien een beetje laat maar kan het toch niet laten om nog vlug een commentaartje achter te laten. De foto is pure klasse. Een uitschieter van formaat. Proficiat!

  3. Prachtige zonnige foto’s heb je hier, vooral de laatste maar dat van die euthanasieweigering begrijp ik niet en als ik me niet vergis heb je je blog verandert naar een zwarte achtergrond??? waarom euthanasie???

  4. Prachtige actiefoto niet altijd gemakkelijk om zo een foto te nemen, proficiat Joke. Ik wens je een fijne zondag toe. Beste groeten van Luc.

    1. Wel de twee samen, ik was gaan wandelen uiteraard met fototoestel in de aanslag en ik had er bewust een 200mm opgezet om wat watervogels te fotograferen, kwestie dat ik dat ook wel eens wou uitproberen. Er waren ouders met kleine kinderen aan de vijver en de eenden kwamen naar hen toe gezwommen denkend aan eten zeker. Was wat foto’s aan het nemen van die eenden, mislukt. Ik ging iets verder omdat er een boom in de weg stond en zie plots een eend opstijgen. Toestel in de aanslag en ik ben haar met de lens blijven volgen en ze kwam naar beneden want ze dacht dat er bij die mensen eten te vinden was. Dus als ik zie dat ze gaat landen heb ik nog even meegetrokken met de camera en geklikt. Wat een uitleg voor een gebeuren van een paar seconden🙂

  5. Wow, he heb je dit kunststukje nu weer voor elkaar gekregen? Het is geen sinecure om een vogel in volle landing te fotograferen! En jij kan dat… Bedankt voor je fijne reactie meid en maak er een even fijne zondag van hé!

  6. Wat een fantastische bewegingsfoto. Ongelooflijk hoe sierlijk de eend dit doet. Wij zijn niet meer op vakantie op dit moment maar de blogreis gaat nog wel een tijdje door. We hebben heel veel materiaal verzamelend.

    Groetjes,
    Filip

  7. …les in ‘landen op het water’ wat een prachtige foto Joke…groetjes van rené
    @ die molshopen kan je oplossen Joke…neem gewoon de aardwormen en al het lekkers voor deze diertjes weg, haha

  8. zaaaaalig als je zo’n foto kan nemen! een prachtplaat. wat heb je het water ook heel speciaal weergegeven, het lijkt op een schilderij waar de schilder zijn borstel kleurige strepen heeft laten trekken! Mooi!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

