Een vrolijke Kerst

Polleke

32 thoughts on “Een vrolijke Kerst

  1. Oei ik ben een beetje achterop met mijn wensen. Ik wens jou nu al heel mooie dagen in het nieuwe jaar !
    En laat ons maar van veel mooie foto’s genieten.
    Mooie poes trouwens.

  2. De Kerst is alweer voorbij… onze poek kan het allemaal niet zoveel schelen… als er maar iets te eten valt…. en dat gaat soms ver…. ik wens je een heel fijne jaarwisseling en een heel goed(fotografie) jaar…met veel geluk en gezondheid… hoop je er weer tegen te komen-Agnès

  3. De kerst is inmiddels voorbij als ik hier kom Joke, maar zoveel visite gehad en weinig tijd voor achter de computer
    hopelijk heb je een goede kerst gehad

    en bij deze alvast een goede jaarwisseling en een goed fotogeniek en vooral gezond 2013

  4. Ho Ho Ho
    Voor alle kerstballers, champagne knallers,
    al die sneeuwpoppers ohh denneboomlallers
    Laat het witte vlokken sneeuwen, doe je best.
    T’is kerstmis jongens, maak me gek. (…)
    © Katja Schuurmans
    Fijne feesten Jokelief!

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

