flaneren

wandelen

34 thoughts on “flaneren

  1. Een mooie opname Joke, die muren zijn geweldig om te zien, daar kan je alleen al een hele serie fraaie foto’s van maken. Kort geleden, heb ik ook de 24-70mm aangeschaft….een dijk van een lens!

  2. Een mooi straatbeeld. Ik vind die muur gewoon prachtig, geeft een pittoresk effect. Proficiat Joke. Ik wens je een fijne avond toe. Beste groeten van Luc.

  3. Die muur leeft echt … scheefgezakt, zwijmelend, pokdalig , groen van het mos…
    ingebed in oude kasseistenen…
    dat geeft die nadenkende dame net dat tikkeltje extra
    een juweeltje van een foto

  4. Je hebt deze vrouw op een mooi plekje weten te vereeuwigen, die afbrokkelende muur is erg fraai.
    Wat ik me afvraag of ze niet wat te gedecideerd doorloopt voor iemand zie aan het flaneren is. Maar dit terzijde. 🙂

  5. Mooie foto. Compositie, structuren, lijnen en vlakken, alles zit ok. Dit zou nog meer tot zijn recht komen in zwart-wit… laat je ‘ns gaan😉

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

