behind bars

behind bars

35 thoughts on “behind bars

  1. van zo iets kan ik altijd genieten , al die lijnen en ook de vraag hoe zou het daar binnen in zijn (of buiten in want je komt in een soort van kloostertuin denk ik)
    Doet me ook denken aan mijn vroegere school

  2. de sobere strengheid van het fantasieloze kloosterleven …
    zo oudbollig dat ze zelfs nog geen dubbel glas hebben…
    die grijze stoffige klooster sfeer proef ik bij deze foto…

  3. Dag Joke, goed gezien van je om dit op deze manier te fotograferen. Is dat misschien een klooster? Prachtige foto. Ik wens je een fijn weekend toe. Beste groeten van Luc.

  4. Oeie, overgeven, nonnen in de buurt …. Dat moet ik nou net nog niet … hield er wel minstens een ‘smaakske’ aan over, na 6j intern. Gelukkig leefden er niet zo heel veel in mijn buurt … de buurt van Joke … dat was andere koek… ‘daar zaten z’op mekaar’ … . Had ik maar geweten dat er een fotografe in de buurt zat in die 6j …Had Willy me dat maar verteld, ik zou … Neen, laat maar, het zou dan misschien wel helemaal verkeerd gelopen zijn bij “d’Aareelse meisejons” :°)

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

