warm en broos, afscheid van de herfst

 

Zoete Waters

37 thoughts on “warm en broos, afscheid van de herfst

  1. Het mooie van de herfst is dat het een nieuw begin is.. uit de resten van het oude wordt het nieuwe geboren…
    Je foto ademt dat uit, ook zachtheid… ” ‘t is een juweeltje” zou Willem Vermandere zingen😉

  2. Jij weet de herfst op een wel heel knappe manier te presenteren Joke! En ik ben net zoals jij: we hebben allebei een grondige hekel aan de winter hé. Toch houdt het je niet tegen er mooie foto’s van te blijven maken!

  3. Dag Joke, van zo te zien zijn het wel de laatste blaadjes, een prachtige foto met mooie zachte kleuren. Ik wens je een fijne avond toe. Beste groeten van Luc.

  4. Mooi beeld weer. Er zal intussen wel geen van deze blaadjes meer zijn blijven hangen, denk ik.
    De weemoed in je herfstfoto’s proevend, krijg ik het idee dat het je moeilijk valt om afscheid te nemen van de herfst …

    1. Grappig, ik heb juist het omgekeerde.
      Sneeuw, vorst en helder winterlicht hebben me weer een flinke dosis energie gegeven. Ik kan nauwelijks wachten op een vervolg … En als het zo ver komt, dan wens ik jou nu alvast sterkte, want zo ben ik dan ook wel weer. 🙂

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

