Lisdodde

DSC_3907

32 thoughts on “Lisdodde

  1. In de vazen van mijn jeugd zie ik ze nog staan…
    bij mijn grootmoeder, een grote bruine vaas, met lisdodden…
    Hoe wij als kind aan het bruine fluweel mochten voelen… hoe wonder het was en voelde
    ik zie het zo voor mij en mijmer… Een foto kan een schat aan emoties losweken😉

  2. doet mij denken aan vroeger, elk jaar knipte mijn moeder een boeket “sigaren” langs de grachtkant,en die stonden dan de ganse winter, in huis tot ze pluisjes kregen 🙂

  3. Die ken ik nog uit mijn jeugd,mijn moeder had er vele gedroogde in een vaas staan..ik vind ze
    zo in de natuur toch mooier🙂
    Mooie foto !

  4. Ik leer steeds weer wat bij😉. Ik wist niet dat die dingen Lisdodde heette, maar ja nu ben ik ook niet zo’n natuurkenner. Loop er graag in rond, al dan wel of niet met camera, maar kan de beestjes en plantjes niet bij hun naam noemen haha!

  5. Dag Joke, prachtige en scherpe foto van die Lisdodde, mooi effect met die sneeuwvlokken. Ik wens je een fijne avond toe. Beste groeten van Luc

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

