Links, rechts

26 thoughts on “Links, rechts

  1. Intussen weer een tijdje geleden dat ik nog in Leuven kwam. Boeiende stad en jij wist hier een boeiende, niet-alledaagse foto van de stationsomgeving te maken.

    OT: goede observatie van je ivm dat ‘negatief’ effect in die architectuur foto’s op mijn blog. Ik dacht dat eigenlijk ook toen ik ze aan het afwerken was.

  2. Het station van Leuven, wel ik ben er nog nooit geweest net als vele andere plaatsen die er dagelijks te zien zijn op de vele blogs. Jij fotografeert en wij genieten mee.
    Prettig weekend.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

