gestolen veld

40 thoughts on “gestolen veld

  1. waar er grondwerken geweest zijn, daar komen de klaprozen zeker terug…
    zo hebben ze altijd gedaan !
    Misschien een vooruitziend ambtenaar die deze naam heeft bedacht ? 😉

  2. klaprozen zijn ver te zoeken hier verkeersborden veld hadden ze deze plek beter kunnen noemen🙂
    mooie grijze dag sfeer foto, goed gemaatk

  3. Les panneaux sont une plaie et les interdictions en tout genre sont la pire des plaies de ce début de 21 ème siècle !!!! On a oublié le slogan de mai 68: “il est interdit d’interdire” !

  4. ik stelde me eerst de vraag maar zie het nu aan je antwoord … er hebben dus klaprozen gestaan (mijn talsiman bloem) , spijtig dat het heeft moeten wijken voor een straat

  5. Ze duiken toch weer op tussen het beton en stenen Joke.
    Zo geven ze weer kleur en fleur aan deze straat.🙂

  6. Het doet me altijd pijn als ik het beton zie oprukken.Korenbloemen zie je al bijna niet meer en klaprozen zullen ook zeldzaam worden….Het ziet er niet goed uit voor de natuur Joke.

    1. Absoluut niet. Ik vind het gewoon vreselijk en hoe ouder ik word hoe meer ik er naar toe wil terug en in Vlaanderen is bijna geen natuur meer. Vreselijk met al dat beton en vervuiling

  7. Waar zijn de klaprozen in dat veld ? Of zijn het de verkeerstekens die als klaprozen moeten fungeren? In ieder geval is het een zwart/grijs situatie.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

