in het bos

herfstsfeer

46 thoughts on “in het bos

  1. Deze herfst heb ik de vliegenzwam gemist…jammer dat zulke mooie paddenstoelen niet heel kunnen blijven… hier heeft duidelijk een hongerig wezen zijn tanden ingezet..ook wel mooi om te zien….Agnès

  2. Ze lijken wel verliefd…
    Wat een topper is dit weer!
    Ben blij dat jij ze me van dichtbij laat zien, scheelt mij bukken😉
    Groetjes Cristien.

  3. Geweldig Joke…heerlijk om hier rond te huppelen…heb genoten van al de mooie liekjes dank je wel
    Veel lieve zongroetjes dag daggie

  4. Als ik zo iets zie denk ik aan mijn kindertijd ! Van ‘op een grote paddestoel vol met witte stippen ‘🙂 . Zou er ook wel een paar willen fotograferen maar mijn job neemt teveel tijd in . Via deze weg kan ik er toch een paar bewonderen

    1. Als je nog werkt is het niet altijd makkelijk. Heb daar ook jaren mee gevochten. Nu ben ik SWT (brugpensioen) en kan ik al eens naar het bos als mijn benen het mij toelaten🙂

  5. D’er zijn daar een paar die er al lekker van hebben gesmuld zo te zien… Raar toch dat iets wat giftig is voor ons, voor andere schepsels van de natuur blijkbaar een lekkernij is hé?

  6. een ikoon van het mooiste seizoen, de herfst…
    al wat gehavend, maar zo gaat het nu eenmaal in de natuur
    de een zijn dood, is de ander zijn brood… niets is zonder zin…
    Dat gegeven heb je heel mooi in deze foto kunnen “gieten”

  7. De herfst is op retour Joke..Maar je hebt het nog mooi vastgelegd.De grootste paddenstoelenknabbelaars zijn de slakken maar muisjes en konijntjes knabbelen er ook aan en blijken er geen last van te hebben.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

