elk jaar verslijt er een trede

Elk jaar verslijt er een trede van wat je per jaar mag beleven.

39 thoughts on “elk jaar verslijt er een trede

  1. Sterke foto. Ik ben normaal helemaal niet van de kadertjes rond foto’s, druk mijn foto’s ook het liefst aflopend af als ik ze print. Maar in dit geval werkt juist dat kader om de foto ijzersterk vind ik.

  2. Naar de laatste trede

    we stappen allemaal trappen op en af
    om heel snel ergens te komen
    worden ze soms per twee genomen
    uiteindelijk leidt de laatste naar ‘t graf

    De trappen deden me spontaan denken aan de film ‘Labyrinth’ met als hoofdrolspeler David Bowie.
    Heel knap gedaan, Joke!
    Lenjef

  3. Mooie compositie en tonesetting, vooral de diepte komt goed tot z’n recht maar als ik je een tip mag geven? De straat aan het eind van de trap is wat krap gekaderd. Als je in de gelegenheid bent fotografeer dan dit object opnieuw maar met een strook meer straat.

  4. Je presenteert hier weer een prachtige foto met een fraaie licht- en dieptewerking.
    Over die tekst denk ik maar liever niet teveel na. Als je MS hebt gaat die slijtage nog eens een stukje sneller. Ik pluk de dag, en ik zie wel wanneer de trap niet meer te beklimmen is.

    1. Ik weet het Jan, maar de tekst is positief, er staat: van wat je per jaar mag beleven.

  5. Met wat ouder worden heb ik het gevoel dat er bij mij soms 2 treden verslijten per jaar. Grappige blog van de troon(trede).
    In ieder geval om over na te denken.

  6. Dag Joke, prachtig met de schaduwen. Hier zijn ontelbare voetstappen op gezet, een trap met een verleden. Ik wens je een fijne avond en dinsdag toe. Beste groeten van Luc.

  7. …deze is wel hoog Joke…mag ik delen in het beleven via dit blogje ? fijn…groetjes van rené

  8. die stenen trappen kunnen wel wat verdragen en meer dan één jaartje blijven bestaan zelfs als je er al eens een klop op geeft. De ijzeren leuning daarentegen heeft wel een likje verf nodig.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

