natuur op zondag I

38 thoughts on “natuur op zondag I

  1. …pluizenbolletjes op een niet alledaagse distelbloem met ‘echte’ en prachtige herfstkleuren Joke…knap gedaan hoor, groetjes van rené

  2. Zie ik daar geen stekelige plant ? Hopelijk geen distel. Geeft wel een prachtige bloem, maar in mijn weide ongewenst.Intussen is het winterkoninkje sinds een paar weken in mijn tuin geland. Ik zag een gelukkig en ijverig vogeltje. “Terug van Rusland”, vroeg ik. Het knikte en antwoordde mij :” Van die streek waar het altijd zo bitter koud en guur is in de winter, lekker naar hier gevlogen, waar het altijd zo warm en gezellig is….”, antwoordde het beestje.

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

