op de trappen

voor het station

42 thoughts on “op de trappen

  1. ….Luik? Joke…is het niet zo dat wij alles van links onder naar rechts boven aftasten met de ogen en dan het hele beeld observeren?? of heb ik het verkeerd….hier moet ik lijnen ‘dwarsen’ en dat stoort mijn zicht…fijn week-end, rené

  2. Dag Joke, een ideale plaats om daar te zitten, en te genieten van de verse lucht. Prachtige foto met een mooi standpunt. Ik wens je een fijne dag toe. Beste groeten van Luc.

  3. Een knappe uitsnede met een subtiel lijnenspel Joke! O, ik zie net dat P-ter dezelfde opmerking maakte… dus het is beslist waar!
    Fijne nieuwe dag en straks een heerlijk weekend hé, laat je oog en je klikvingertje maar flink werken zodat we van je mooie foto’s mogen blijven genieten!

    1. ik kan geen recatie geven dan maar zo proberen hehe
      ja de foto heb zelf bewerk dat doe ik heel graag he
      prachtig zeg mooi lijnen en vooral zwart witte spreekt me hier wel aan
      groetjes antony

Reageren mag altijd. A comment is welcome.

